وبلاگ دکتر علی بیت اللهی Dr. Ali Beitollahi Weblog

برای موفقیت سه کار لازمست: اول تلاش، دوم تلاش، سوم تلاش

وبلاگ دکتر علی بیت اللهی Dr. Ali Beitollahi Weblog

برای موفقیت سه کار لازمست: اول تلاش، دوم تلاش، سوم تلاش

اختتامیه چهاردهمین کنفرانس ژئوفیزیک ایران

روز پنجشنبه 24 اردیبهشت ماه 1389 بعد از صرف نهار مراسم اختتامیه چهاردهمین کنفرانس ژئوفیزیک ایران برگزار شد. در این مراسم برخی از دوستان به سطح کیفی مقالات اشاره داشتند، اغلب دانشجویان حاضر مراتب گلایه مندی خود را از عدم در اختیار گذاشتن داده ها توسط نهادهای دولتی اعلام کردند، قدردانی از زحمات برگزار کنندگان قبلی و اعضاء دوره های قبلی هیئت مدیره انجمن نیز از تذکرات دوستان بود. بنظرم کنفرانس خوبی بود. دست همه دوستان برگزار کننده درد نکند. بسیار خوبست که آدم دوستان قدیمی را می بیند، افرادی که تا دیروز هم کلاس بودیم و الان هر کدام در موقعیتی و البته گذر زمان که چهره ها را عوض کرده، باید به تمامی ارائه دهنده های مقاله نیز دست مریزاد گفت، مسلما نقاط ضعف و وقوت در هر کاری هست ولی باید احترام به کار همدیگر و ارزش گذاری به زحمات همدیگر را و همچنین با هم کار کردن را تمرین و تمرین و تمرین کنیم که خیلی بدان نیاز داریم. ممکن است اختلاف نظر داشته باشیم، ممکنست از یک کاری دلخور باشیم ولی این مسائیل نباید ما را از هم دور کند و در دو جبهه بشدت ملتهب و پلاریزه قرار دهد که واگرا شده و همدیگر را تحمل نکنیم.
در مراسم اختتامیه نظیر دوره های پیشین در ابتدا گفتگوی آزاد صورت گرفت که قسمت بسیار جذاب کنفرانس بود.
سپس کار ارزشمندی صورت پذیرفت و آن قدردانی از دو بنیان گذار رشته فیزیک زمین ( مرحوم دکتر کشی افشار ) و فیزیک فضا جناب آقای دکتر گنجی بود. عکس های این مراسم را بعدا آپلود خواهیم کرد. قرارست که در سالهای آتی جوایزی به نام های همین بزرگان برای محققین برجسته اعطا شود که سازو کار آن بعدا تعیین خواهد شد.
از اعضاء هیئت مدیره قبلی نیز تقدیر بعمل آمد و لوح تقدیر زیبائی به آنها ( و از جمله بنده ) اعطا گردید که باعث خوشحالی ما شد.
از تمامی برگزار کنندگان نیز تقدیر بعمل آمد.
آقایان دکتر جواهریان و دکتر نوریان افتخار داده و در این مراسم لوح ها را تقدیم کردند.
بقول آقای دکتر زمردیان در مراسم اختتامیه دوره های پیشین که این دوره جای خالیشان را من بشدت احساس می کردم ( همچنین دکتر سیاه کوهی را ) :
به پایان آمد این دفتر حکایت همچنان باقیست
نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه روحانی سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:37 ق.ظ http://hajina.blogfa.com/

ممنون از اینکه مینویسید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد